Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Har tatt en pergokur denne mnd. 1 tablett i 5 dager fra dag 5. Er i dag på dag 14 i syklussen og dette er tredje dagen med svaaak positiv EL-test. Har jeg eggeløsning mon tro? Jeg har ikke El-slim. Hadde bittelitt blod i utfloden i forrigårs.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg fikk positiv el-test på dag 16 da jeg brukte pergo i forrige mnd
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Det vet jeg ikke. Fikk positiv test dagen etter lap og da kom det en del "gørr" ut likevel Hehe
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Forrige mnd gikk jeg på pergo fra dag 3 og fikk pos EL test på dag 15. Litt svak test på de to dagene før og ganske sterk på dag 16. Ellers ganske så hvit.
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Glemte å si at jeg hadde veldig mye EL slim, og det var fryktelig seigt.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Hei! En av bivirkningene til pergo er at en kan miste el-slimet. Jeg er også på min første pergo-kur, og jeg har ikke fått pos EL-test ennå, og ikke forhøyet temp. Jeg er på dag 13 nå.. Håper EL kommer snart!
Suretær Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Du vet sikkert dette fra før men en EL test er ikke positiv før streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Du har sannsynligvis ikke hatt EL enda. Min var forsinket 2 dager på pergo.
Kjempeglad mamma Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Hei jenter!! mener ikke å høres belørende ut, men styr unna billige el tester! Jeg kan anbefale Clearblue - vet at de er dyre - men da slipper dere i alle fall å sammenligne streker.... Er en slags dataskjerm du leser av på- Jeg har testet i årevis i forbindelse med inseminasjoner, men ble endelig mamma for et år siden. Lykke til!!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Ja -skal være enig med deg der. Jeg velger å ikke stole helt på EL-testen, men heller gå etter signal fra kroppen, som EL-smerter og EL-slim. Men nå kommer ingen av delene da! He, he.. Men jeg har hatt perioder før hvor jeg ikke har fått pos EL-test i det hele tatt, selv om jeg har hatt EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå