Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Datteren min er 13 mnd (snart 14 mnd) og er avhengig av å få melkeflaske rundt 4-5 tiden på natten. Har prøvd med vann og smukk men da holder hun det gående i flere timer helt til jeg gir meg og lager melk til henne... Vet dette er veldig dumt, så har noen av dere noen gode råd jeg kan prøve ut? Takknemlig for svar...
Gjest_1001 Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hva med å stå opp og lage "vanlig mat" til henne? Hehe, min har sine perioder der han våkner klokken 5 om natten. Og da er det rise and shine. Og laging av full frokost og det hele. Han greier kanskje å holde det gående i 2-3 netter også går han tilbake til å våkne klokken halv syv/syv. Om du gjør det i et par dager/en ukes tid, vil hun nok glemme hele flasken, og da kan du heller prøve andre metoder for å få henne til å sove ;-) Men det er bare mitt tips da. Du trenger ikke følge det. Funker bare her når vi sluttet med ammingen, da han var 14 mnd ;-)
Mauritius:) Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Dattera mi har fått mme om natten till hun ble rundt 16 mnd, jeg har også prøvd vann, men hun bare gråt. Hun sluttet på egen hånd og nå sover hun hele natten. Gjør hva du synes er riktig for dere, jeg var også bekymret pga tenner, men det ordnet seg heldigvis!
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 jeg har en på et år som får mme om natta ca kl 4-5 fra tid til annen, det er ikke hver natt. Jeg har merket at når han spiser litt mindre om dagen da våkner han og får mme og fortsetter å sove. Hvis han spiser bra i løpet av dagen får han mme en gang mellom 20-22 tida (alt ettersom hvor mye han spise når han fikk det siste måltidet) og neste morgen rundt 7-8. jeg tror at han vil slutte selv etter en stund. slik var det med første barnet mitt også, fikk melk i løpet av natta til hun var et par måneder over 1 år (husker ikke akkurat) plutselig drakk hun mindre og mindre til hun en natt ikke våknet og slik fortsatte hun å sove hele natta uten mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå