lenej :o) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 hurra hurra, ha en flott dag!! :):)
Northernlights Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Spiser en sjokolade til ære for deg sammen med en kopp kaffe! =o) Gratulerer med dagen!!!!
Ioren Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer masse med dagen =D Bursdag samme dag som storesøstera mi du da, lett å huske *burdsdagsklem fra meg & D**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå