Gå til innhold

^*^*^*^*^* IKM UKE 40 ^*^*^*^*^*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det me dere?? hvilken dag venter dere ikm? jeg venter onsdag/torsdag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare bra her, merker ikke så veldig mye annet enn at jeg har litt kvalme nå men det kan være at det en tanta som melder sin ankomst:O)

Har litt stikkninger i brystene, men samme grunnen der hihi.

Men jeg har bestemmt meg denne mnd vil jeg ha en spire:O)

Jeg hadde litt friskt blod i utflod i forrige uke ca 4 dager etter el så vet ikke helt hva som skjedde.

Klemmer fra meg

Skrevet

Hmmm... fruen 81: kanskje det var en en festeblødning ;)

Jeg fikk en positiv EL test i går, så her starter vel den store symptomjakten om noen dager;) Men for å si det slik har jeg symptomer hver mnd, men ingen spire å se...

Denne måneden SKAL det klaffe!

Skrevet

Har IKM om 1 uke, har sagt til meg selv at jeg ikke skal kjenne etter symptomer da....men siden jeg er inne på disse sidene er det UMULIG å la være... he,he. Har vært øm nederst i magen en ukes tid, pleier ikke å være det, ellers er det vel ikke noe annet som skiller seg ut..men 1 pp. dette så ikke farlig om det ikke skulle klaffe denne mnd.

Skrevet

Jeg må vente helt til lørdag neste uke. Da er IKM. Er jo sykt lenge til. Kjenner ingen symptomer, men det er vel litt tidlig også.

Skrevet

Ja, Nemo, vet det er syyyyykt lenge, jeg har ikke før søndag i neste uke jeg.... Det er jo nesten to uker det.. Så det er bare å stålsette seg når det gjelder symptomjakten;)

Heldigvis skal jeg reise bort i neste uke, så får forhåpentligvis får jeg litt andre ting å tenke på enn å lete etter evt. symptomer;)

Skrevet

Jeg har ikm enten 2. eller 4. oktober...har ikke noe symptomer da..

den eneste forkjellen denne pp er at jeg har mest sannsynligvis fått soppinfeksjon!! Har aldri i hele mitt liv fått sopp før!!!!!! faen ass, det klør der nede..så bortsett fra det ingenting...eller hadde småblødning igår eller noe..og myyyyeeeeeeeee utfold!!! vil ikke fokusere så mye på det...

Krysser fingrene for alle samme!!

Skrevet

ja vet hvordan det kjennes ut.. har også litt symptomer men det kan vel også vere pms symptomer.. blææ.. stress.. jeg våger ikke håpe.. ble spådd her inne at jeg ble gravid i november, tar det ikke så veldi høytidlelig da men, spennende å se...

men jeg håper at det blir nå...

skal vi ikke si det sånn jenter at vi flytter over til 1. tri sammen etter neste uke;o)

Skrevet

Har IKM mellom mandag og onsdag. har ingen symptomer nå, men regner ikke med det har godt bra, er syk akkurat nå, men mye feber og halsbetennelse

Skrevet

Jeg har også blitt spådd graviditet i november "alexandra_06+en til?", men er heller med på å flytte inn i 1. tri etter neste uke ;)

Skrevet

stakkar deg då.... har litt symptomer men det kan også vere symptomer på tanta, så jeg bare venter å ser.... vi skal jo også gifte oss neste sommer men blir jeg gravid så kommer vi til å flytte det et par mnd.. vi vet ikke om vi vil ha flere enn to barn, så vi ble enige om at det var bedre å bare prøve nå, for det er lettere å flytte et bryllup enn å time en graviditet. og siden vi ikke vet om vi vil ha flere enn to, så vil vi ikke ha så stor aldersforskjell på barna..

Skrevet

IKM mandag 1 okt,så det blir spennende=) Men stresser ikke jeg da!

Skrevet

stresser i grunn ikke jeg heller, men håper så klart... prøver å vere avslappet for det i grunn det da klaffer;o)

Skrevet

IKM rundt 1.oktober....er litt vrang denne mensen min :P Men i det siste har jeg hatt en utrolig matlyst. Jeg rekker knapt å spise før jeg begynner å tenke på neste måltid. Og som sagt tidligere hadde jeg en rar blødning som jeg aldri har hatt før 1 uke etter jeg var ferdig med mensen. Jeg er spent :)

Skrevet

jeg har ikm tirsdag/onsdag.hadde masse menssmerter i går.bedre i dag.har ingen forhåpninger da,for det har jeg hatt før uten å være gravid.

Skrevet

Hei

Jeg har også kjent mensmurringer i dag (har IKM 3/9). Ingen andre "symptomer", med unntak av at de vanlige sinna-dagene (PMS) har uteblitt ENN SÅ LENGE :) Kan være fordi jeg går med en spent-følelse nå... Åhhh... hadde vært gøy med et juni-barn. Hva sier dere?

Skrevet

Ja, vi har "bestemt" oss for junibarn vi....he,he.

Jeg ble gravid med de 2 andre barna våre etter 1pp. begge gangene, så det er liksom ikke snakk om noe annet, men vet jo at det ikke behøver gå så lett :-)

Meeen lov å håpe......

Skrevet

ja det er lov å håpe... ;o) håper jeg også.. hadde et tungt svangerskap sist, trodde det skulle bli leeeeeeeengeeeeeee til e var klar igjen, men nå er jeg klar som et egg... hvor gamle er barna dine hegemor??

Skrevet

Jeg venter ikm på lørdag, har endel murring i magen, og stikking og litt øm i brystene, men det kan jo være for at kanskje tante rød kommer.

Virker som jeg er litt ulik hvordan jeg var i forrige mnd.

Er jo bare inne i 2 pp.

Blir nok til å teste noen dager før og, er så utålmodig.

Lykke til.

Skrevet

Har litt store barn jeg da, en på 9 og en på 6 år. Er 30 år selv så begynnte litt tidlig:-).... Så det å begynne å prøve på 3.mann er som å begynne på nytt igjen....litt skummelt egentlig.

Har jo blitt litt "late", får sove lenge i helgene bl.a. siden barna klarer seg mye selv. Det blir litt overgang med en liten en i hus igjen, men blir koselig da:-)

Du da....?

Skrevet

jeg har ei jente på 14 mnd.. født 8 juli 06, jeg er 21... syns det er supert å begynne så tildli jeg da.. vi vet ikke helt om vi skal ha flere enn 2 men uansett iallfall ikke flere enn tre.. defor vil jeg ha 2 tette som får masse glede av hverandre, og skulle det bli lyst på en til så vil jeg ha den me litt større mellomrom, siden jeg er ung, og da blir ferdig me alt så tidlig i livet.. hehe... vi skal gifte oss juli neste sommer men skulle jeg bli gravid snart slik at jeg er høygravid eller nærme tetmin da, så flytter vi bryllupet litt, men skulle jeg bli gravid veldi nærme bryllupet ja så lar jeg det stå til.. vi snakket om at viss vi ikke skulle ha flere enn 2 så som sagt ville vi da ha liten aldersforskjell, og da er det lettere å flytte bryllupet enn å time graviditet.. ;o)

Skrevet

Lykke til med prøvingen og bryllupsplanleggning fremover. Spennende tider det:-)

Skrevet

takker... ja blir masse gøy og travle tider.. men gleder meg..

lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...