Miss RM Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hei, Jeg leser endel om dette her inne, og tok det opp med jordmor på mandag. Etter hva jeg har lest om virkninger osv. kunne jeg tenkt meg å bruke det selv. Tok det som sagt opp med jordmor, heldigvis før jeg begynte med det.. Hun ville absolutt IKKE anbefale meg å bruke det.. Jeg har en liten hjertefeil, men alt ser så bra ut, så hun vil ikke at jeg skal begynne med noe som kan endre på det.. For alle med "normale" - ukompliserte svangerskap (noe jeg trodde jeg hadde siden alt var så bra) var det greit å bruke det, men hun anbefaler alle å prate med jordmor/lege FØR man starter på det.. Så jeg ber dere alle bare om å tenke dere godt om før dere begynner med både dette og andre ting (selv om det er naturlig..), og ta en liten prat med jordmor/lege..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg skal høre med min lege i morgen )
Miss RM Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Er jo greit å sjekke for sikkerhets skyld :-) Ev. høre om de har andre alternativer... Lykke til!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Ja, var det jeg også tenkte. Mitt "problem" er at jeg fødte så fort sist da jeg var førstegangs. Tør ikke tenke på hva som vil skje hvis jeg føder mye fortere denne gangen. Vanligvis gjør man jo det når man er annengangs uansett, så jeg er litt skeptisk..
Miss RM Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Har litt panikk for at det skal gå for fort her også, er livredd for å revne (er førstegangs..). Men jeg fikk noen andre tips jeg skal prøve etterhvert.. Så du ikke har lenge igjen, krysser fingrene for at det går bra og ikke for fort .-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Takk for det, og lykke til du også. Har ikke lenge igjen du heller, da!! )
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Spurte min jordmor idag, hun mente at siden dette er et naturprodukt kunne hun ikke so noe i veien for at jeg kan bruke det. Har hatt et ukomplisert svangerskap både denne gangen og sist. Bortsett fra at jeg ikke kom igang sist, ble satt igang 14 dager over. Så denne gangen prøver jeg både modningsakupunktur og kapslene:) Jordmor sa hun forsto meg godt i dette. Så nå krysser jeg fingrene for at kroppen min er litt "snillere" med meg denne gangen:)
Miss RM Skrevet 25. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2007 Delte meninger om alt :-) Men så lenge man rådfører seg med jordmor eller lege, uansett hva det er for noe, synes jeg det er helt greit altså! Er vel bare litt misunnelig siden jeg ikke bør begynne med noe sånt selv, hehe.. Lykke til, håper du ikke går så langt over denne gangen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå