Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 som for noen måneder tilbake så åpenhjertlig fortalte meg at du håpet og trodde jeg aldri i verden kom til å få et barn til. Jeg har den glede å fortelle deg at jeg venter en liten bror eller søster til Embla, du vet jenta mi, med navnet du hater. Deeeilig!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 hahaha for en patetisk anonym!!! er vel bare misunnelig... grattis med spiren=)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Var ikke helt med på den, men uansett gratulerer!!! Heldig du!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Tusen takk:) Jeg hører jo egentlig ikke til her inne lengre, men tror min anonyme "venn" gjør det:)
Willy Wonka Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Hei Tillab Hadde tenkt å etterlyse deg her...for du har vært borte lenge. Så ser jeg på nicket ditt at du er gravid. Har jo sått pp-er etter nicket ditt en god stund. Gratulerer. Hvor langt på vei? Jeg har 13 dager igjen til jeg blir mamma for første gang. Teller ikke dager lenger, men timer....(ks, derfor vet jeg nøyaktig) Ellers synes jeg Embla er råfint...men Tilla er enda finere navn.....men nå venter jeg en gutt, da...så det blir hverken Embla eller Tilla her i denne omgangen...hehe
Turid Laila Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 GRATULERER!!! Det tok ikke lang tid
Gjest Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Heisann tillab :0) Gratulerer så mye !!!! Lykke til videre i svangerskapet !! Kan ikke si at jeg er her ofte, første gang på mange mnd.så får jeg se dette så gøy...Kos deg med magen.. Klemmer fra
suseduse Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 gratulere så masse begynner å bli babysyk selv, men vil vente et år til i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå