Stich Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg skulle i følge syklusen ha el i går. merka ikke så mye til det. men det jeg lurer på er hvor lenge burdet jeg vente før jeg tar en graviditets test?? er så veldig spennende. klarer nesten ikke vente! Noen som vet å kan hjelpe meg??
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 test kan du vel ikke ta før 3 dager før ikm slik jeg har forstått det:O)
2prinsesserogbim Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 vet det er spennende men jeg ville nok venta til ikm eller ganske nærme den iallfall... iallfall ventet til eventuelle symptomer dukka opp.. jeg skal ha ikm om ei uke...
Stich Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 takk for svaret! da får jeg bare være tålmodig da, selv om det er vansklig! Har ikm 8. okt!
theomamma'n Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Har ikm 8 oktober jeg og! Håper di neste to ukene går kjempefort, for jeg er så spent!;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå