Lycheli Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Bor på Sleiverud og har en liten gutt på snart 8 uker! Hva med dere andre? Er ganske nyinnflyttet og kjenner ikke så mange her, så artig å bli kjent med flere - kanskje flere i permisjon også!?
Willy Wonka Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Jeg bor på vei til Bærums verk, 8 min fra Sleiverud. Bor du i Sleiverudåsen? Hvilket nr? Jeg er i perm, får baby om 12 dager...hihi..
Lycheli Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 Ååå - så gøy!!! Bor i Sleiverudlia - gata med de rare husene! Er jo i samme gate..... Er det din første?
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Innom fra 1-2, har en frøken på snart 14 mnd. Bor en stopp ovenfor deg... Går ut i perm igjen straks og skal være hjemme et år til.
Willy Wonka Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 HI...jeg bor ved Øverland gård. Men hvor i Sleiverudlia bor du? bor du mellom 1-10 f.eks (trenger ikke si ekstakt nr..) hehe..
Lykkekløver Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Jeg bor på Helset, rett på andre sida for dere. Har en baby på 6 mnd.
mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Jeg bor på hauger men bruker helsestasjonen på bærums verk har en baby på 5 uker
Lycheli Skrevet 26. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. september 2007 Hei dere! Så moro å se at det er flere fra "nabolaget" her inne!!! Har dere bodd lenge her? Andre som kunne tenke seg å utvide omgangskretsen noe med andre mammaer i området?
mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 Jeg er født og oppvokst på bærums verk. foreldrene mine bor der fortsatt så jeg er mye der. bor dessuten bare 10 min unna med bil. jeg vil gjerne utvide omgangskretsen med andre mammaer. hadde vært koslig å ha noen å gå på trilleturer med blant annet. Nå går jeg alene og det er ikke alltid like gøy. det er 10 ganger kosligere å gå med noen andre
Lycheli Skrevet 26. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. september 2007 Hei Trine, har sendt deg pm. Ikke alltid jeg får det med meg selv så sier like godt ifra her:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 26. september 2007 #15 Skrevet 26. september 2007 Jeg flyttet hit i mai, men har bodd i kommunen lenge. Hadde vært hyggelig å treffe noen andre, selvom jeg har større barn da. Skal som sagt gå hjemme fra okt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå