Gå til innhold

Uff, nå blir det bare flere og flere av de røde prikkene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegull har hatt et rødt "varmeutslett" etter feber i to dager (egentlig bare kveld og natt)

Og nå er det blitt mye mer av det, bare den siste timen...Men tar jeg på de blir de borte. Og det virker ikke som det klør. Ikke kan det være noe jeg har spist heller, for jeg har bare holdt meg til det gamle....

Det er mer flammete og mye mer av det på hele hodet!!!

Han har ikke feber nå, ligger på 37,6-37,8 (det regner ikke jeg som feber) men skal vedde på at han får feber igjen i ettermiddag. Kan vi dra på babysvømming i morgen eller skal vi la være??? Vel og merke om han ike har feber...

Det kan jo ikke være vannkopper/røde hunder??? Eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være den 4 barnesykdommen da? Der har de jo tre, fire dager med feber så kommer utslettet. Du får se an formen i morgen. Men om det er litt feber går det sikkert bra. sikkert bare godt og oppfriskende:)

Skrevet

Ring HS, du . Så får du ro i sjela. Men jeg tipper varmeutslett. Var hos HS i går, og hun sa at overgangen mellom vår/sommer, høst/vinter osv..er høytid for varmeutslett for de minste fordi det er så vanskelig å vite hva som er passe påkledning.

Men jeg ville ringt HS.

Skrevet

Men han er jo ikke varm utenom feberen...

Og den feberen har han kun hatt søndag kveld/natt og mandag kveld/natt... to dager bare) Så jeg tror ikke det er den 4. barnesykdom heller... HS er liksom stengt alle dager utenom onsdag... Typisk...

Får vel komme meg på apotek å kjøpe noe paracet...

Men den regelen om å ringe legen etter 3 dager feber... gjelder den også om han har feber kun på kvelden og natta,.... ??

Siste paracet han fikk var for 12 timer siden... og først nå begynner den å ta seg opp igjen.

Skrevet

Ring HS i nabokommunen eller noe. De vil jo ikke nekte å gi info/hjelp til en liten baby...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...