FruDart Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Har du sett på komentarene dine i bloggen din i det siste? ;-)
lifa og Eline Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Huff tydelig at jeg ikke hadde gjort det ja, men kjempekoselig å få kommentarer da. tar gjerne i mot fler. Jobber med å prøve å f ferdige noen av prosjektene jeg holder på med så det blir mer spenende ting der. Men dette tagget greiene da skal jeg legge ut 7 nye blogger men der er problemet at jeg har jo ikke så mange å tagge HJELP! Har prøvd å legge kommentar på bloggen din men får beskjed om at jeg må legge inn bruker og passord?
FruDart Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Hovedsaken med tagging er at folk får vite litt morsomme/rare ting om deg. Eller ting som de aldri ville trodd at du har gjort f eks. Ikke så farlig om du ikke har 7 nye personer å tagge, bare skriv at du ikke hadde flere ;-) Når du er på komentarsiden min har du 3 valg når det gjelder identitet. Velg "Annet" eller "Anonym" så kan du også legge inn komentar ;-) Men liker ikke anonyme komentarer da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå