Emiliten Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Egentlig hører jeg slett ikke hjemme på denne siden men på forumet for assistert befrukting. MEN: faktisk er symptomjakten like hysterisk og altoppslukende selv om vi har hpldt på i over 2 år og har to mislykkede IVF-forsøk bak oss. Uansett: jeg vet ikke hva jeg skal tro, jeg vet ikke år IKM er for vi hadde nettopp avbrutt IVF og da blir alt bare krøll noen måneder. Har hatt mensmurringer, ganske sterke innimellom, i halvannen uke nå uten at mensen har dukket opp. Tok negativ test fredag og søndag kveld (strip fra billigtest), har fortsatt vondt i magen som før mensen, fortsatt ingen TR. Tappen føles litt åpen og lav og hard og jeg er HELT FORTVILET for jeg orker ikke kjenne mer på kroppen og vil bare at mensen skal komme så jeg kan slutte å håpe når det likevel ender i ingenting!!! Tror faktisk at jeg snart kollapser av alle følelser og alt håp og håpløshet og er ubskrivelig sliten! Mannen min synes jeg må komme ned på bakken og ikke gå og innbille meg at jeg er gravid når mulighetene egenlig er nesten INGEN for det. Men så får jeg det ikke til! Klarer ikke konsentrere meg på jobb, får ikke sove, går på do hele tiden for å sjekke evt spotting. Måtte bare få det ut! Lykke til tl alle dere!!!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Uff, så kjedelig det må være å gå sånn og vente... Håper du får en avklaring på det snart! Enten ta TR dukker opp eller at du får en fin liten strek på en test (som vi alle helst håper på ...)
Dotten Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Huff stakkars deg. Skjønner du er sliten og altoppslukende ovenfor det å bli gravid.....! OG du hører like mye til her inne som det andre forumet. Du ønsker jo å Bli Gravid Sender deg en stooor trøsteklem og krysser fingre og tær for at en liten spire har tatt eller tar snarest bolig i din mage OG BLIR DER til den skal ut og hilse på mamman og pappan sin Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå