engelmor Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 når er det man slutter å få kontantstøtte ifht barnehage? og i forhold til alder? noen som har fått for denne mnd ennå?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Du må selv si ifra til nav når barnet har fått barnehageplass. Kontantstøtten opphører mnd før barnet fyller 3 år. Ja, fikk min i dag.
engelmor Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 trodde det var tilogmed mnd de fylte jeg,hehe datteren min blir 3år 29/9..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå