Gå til innhold

hvor mange tenner?

Må jeg ha nick? *Nr3påvei*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 17 mnd og har bare 6 tenner!

Har bare fått inntrykk av at man "vanligvis" har flere.

Hmm..jaja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter fikk sine første tenner da hun bare var 3,5 mnd gammel...:/ Idag er hun 14 mnd og har 12 tenner... Dette er jo så forskjellig fra person til person, flere vil komme med tiden:)

Skrevet

Sønnen min har 8 tenner og er 15 mnd. Fikk sin første tann da han var ca. 10 mnd.

Forskjelllig fra barn til barn det der ;0)

Skrevet

Dattera mi er 18 mnd og har 16 tenner:)

Skrevet

Jenta mi er 13 mnd å har 6 tenner.. 4 oppe og 2 nede

Skrevet

Gutten min er snart 17 mnd og har alle 16 tennene. Er så godt for både han og meg at han er ferdig med den runden. Nå håper jeg det drøyer bittelitt før 2-års jekslene kommer : )

Skrevet

her er det og en liten en med få tenner.. hun er 16 mnd og har 7 tenner.. lurer på når det kommer noen flere...

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

har en på 11 måneder med 9 tenner (10ende er på vei). 4 oppe og 5 nede

Skrevet

Gutten min er 16mnd og har 10 tenner, eller nesten 10,venter på at flatene på 2 jeksler skal komme gjennom. Har slitt lenge med de første jekslene :(

Skrevet

Hadde 16 når hun var 16 mnd. og nå 19 mnd. gammel kommer den 17.

Skrevet

Dattra mi er 19 mnd og 17 tenner...

Skrevet

Min er 13 mnd og har fått 16 tenner, fikk sin første da han var 3,5 mnd.

Skrevet

Benjamin er 13 mnd straks og han har bare fire tenner ennå.

Skrevet

Hehe må glise litt. Har en nydelig datter på 1 år og 2 uker med nydelige gommer enda;)

Skrevet

lille gutt er snart 15mnd å har 11 tenner

Skrevet

mini er 18 mnd og har 16 tenner. det har han hatt siden han var 14 mnd. kom fort her!

Skrevet

Har 8 tenner, 4 oppe og 4 nede pluss at han har 4 jeksler på vei. Auauauau - heldigvis kjenner vi spissene, etter laaaang tid med urolige netter. Han er 16 mnd :)

Skrevet

17 mnd hadde vel gutten min fått 17 tenner, inkl. en toårsjeksel. Nå har vi - puh - bare en toårsjeksel igjen, og så er vi ferdige! Haner 21 mnd nå. Greitt å bli ferdig med strevet m tenner! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...