Gemini7 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hei jenter, det er vel flere her som har termin mot midten av mai- hadde vært litt artig å få se hvor mange og 'følge med' dere her fremover:) Jeg har selv regnet meg frem til at jeg har termin rundt den 12., selv om jeg selvsagt ikke har vært til UL el fått terminen bekreftet på andre måter enda. Lykkelig og glad m nummer to på vei:)
Gemini7 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2007 Dytter innlegget opp hit jeg:)
Brummeline3barnsmor Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 jeg har termin 12 mai :-)
Gemini7 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Så morsomt! med MillaMozilla så er vi fire m termin den dagen, og vi blir nok flere som kommer til etterhvert. Vi er jo tross alt bare i uke 8 enda:) regner m at du venter nr 3, allegodetingER3?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå