Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg har i noen dager vært slapp og forkjøla, har vondt i hodet og halsen, siste døgnet har jeg også fått tette bihuler og tiltagende vondt i halsen med gulgrønt oppspytt (sorry). Normalt ville jeg aldri tenkt på å gå til legen for dette, men burde jeg gjøre det nå når jeg er gravid med tanke på den lille? Det er nok helt sikkert bare en virusinfeksjon som ikke kan behandles med noe likevel, men skal gå over av seg selv.. Hva ville du gjort?
elimor Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 For plager som har med luftveiene å gjøre, ville ikke jeg gått til legen hvis ikke jeg hadde en mistanke om at en antibiotikakur var nødvendig, ikke mye de kan gjøre likevel. Men du skal ha en lavere terskel for å bruke febernedsetttende (paracet), da fosteret ikke har godt av at du har feber over 39 grader. Men dersom du tror legen kan bidra med noe, er det uansett verdt å ta en telefon til legekontoret, de damene som tar telefonen der jeg går til legen er ihvertfall veldig flinke til å gi råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå