Gå til innhold

BÆREMEIS

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe dere kan anbefale??

mamma hadde snakka med en sånn babyforretning og hun anbefalte heller bæremeis enn bæresja og såntl, pga belastning på ryggen.. jeg sliter veldig med bekkenløsning og trenger det som kan skåne det mest mulig..

mamma skal kjøpe 1 årsgave til lillegutt serru :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Fjellsport Lux fra G-sport, og den har holdt i massevis til vårt bruk. Jr sitter kjempegodt, den kan reguleres til å passe både meg (158 høy) og sambo (195 høy). Vi kjøpte den på tilbud til 799. Tror fullpris er 1599.

Skrevet

Vi har bæremeis, og den fungerer veldig fint. Bruker den på lengre turer i skogen og på fjellet, men hvis du sliter med bekkenløsning vil jeg ikke anbefale det. Du må prøve å bære minst mulig. Bruk heller vogn hvis du er alene.

Bæremeis er ikke å anbefale hjemme. Det er for tungvint å ta dem ut og inn i meisen.

Skrevet

Uff, med bekkenløsning tror jeg ikke du skal bruke bæremeis. Men om du vil ha en god bæremeis til bruk senere så er vi veldig fornøyd med Bergans 2300 Kids Trekking. Fikk den til jul i fjor når jeg gikk gravid. Er lun for vær og vind og virker komfortabel for babyen, vet ikke hvordan den er å bære, for det er ikke min oppgave når vi går i fjellet.

Skrevet

blir nok mest sambo som kommer til å bære..

han veier snart 13 kilo i en alder av snart 1 år, så sliter litt med å bære han..

men da tror jeg vi sier ja takk til en bæremeis, er ikke alltid lett å komme seg rundt i skogen med vogn..

takk for hjelp :)

Skrevet

Vi har Norrønna,kjempefornøyd både sambo og jeg.På tilbud på Intersport til 1500 kr (2000 før).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...