Gutt 6 feb ;) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Vært på salg på Barnas Hus. Svigermor var med, for hun skulle spandere vognpose. (Odenwalder Lammy. Satt ned fra 2500 til 1999). Men det var jo så mye annet fint der og. Svigermor ville gjerne kjøpe mere, så vi lasset på ammepute, soveskinn, helseteppe i deilig blåturkis, litt klær, ullbodyer og sokker, og en nydelig ull jakke og bukse fra Janus. Ble helt rusa på babylykke, og nå ligger alt utover på stuegulvet, uten at jeg klarer å pakke det sammen ennå.... Gutt 6 feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå