Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Er på vei inn i uke 38, og sliter med hukommelsen. Glemmer alt i fra avtaler med venner og akupunktiurtimer, til små ting som å lukke kjøleskapsdøren og hvor jeg la fjernkontrollen... Ammetåken på plass allerede? Eller er jeg et eksklusivt tilfelle? Regner med det har noe med graviditeten å gjøre... Noen andre?
*1+1=2 små* Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 haha er bare i slutten av 32. uke men må konstant ringe til de jeg har avtale med og høre om jeg har skrevet ned riktig tid!!! Har nå klart å skrive feil tid 5 ganger i løpet av 3 uker, og da snakker vi om 5 avtaler! Lurer på hvor dette skal ende, tror jeg kommer til å glemme å kle på meg når jeg går i ammetåka!
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 la oss si det sånn, ikke akkurat ammetåke, men man har da så mange andre ting å tenke på.. som baby, fødsel, ting til babyen, hva som må ordnes ol.. vet selv at jeg har blitt kjempe dårlig på avtaler etter jeg ble gravid, men er veldig glad i kalenderen vår som henger på kjøleskapet og som blir sjekket sikkert 10 ganger iløpet av dagen;)
Fløffy Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Noen har rappa hjernen min og erstattet den med bomull (eller dumull)!
Adriansmor med tulla Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 her glemmer vi alt ja.. surrer og tomser rundt og er bare 29+3=////
KristineH79 Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Vært surrete hele svangerskapet jg, veldig slitsomt men har nok kansje hatt en lettere "ammetåke".. For husker en del men noen beskjeder blir helt borte og husker ik at jg har fått dem engang!
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Ikke så veldig glemsom enda, men drømmer så mye om nettene og mye våken innimellom, så til tider usikker på om ting egentlig har skjedd eller om jeg bare har drømt det! :-) LItt slitsomt det og.
Mamzen Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Jeg syns selv jeg er skikkelig sløv for tiden, greier ikke engasjere meg i noe. Jeg er klomsete, mister allt i gulvet og i dag kræsjet jeg bilen i husveggen :/
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Haha, kræsja du bilen i husveggen?? Unnskyld at jeg ler, men det skal ganske godt gjøres da ;-) Kjenner meg forresten igjen i den over her, om hva som er drøm og hva som er virkelighet. Jeg drømmer nemlig om helt alminnelige ting, som gjerne kunne ha skjedd, derfor blir jeg skikkelig forvirra når jeg ikke husker hva som faktisk HAR skjedd og ikke. Har måttet spørre sambo flere ganger om han har gjort ditt eller datt, siden jeg har drømt det. Glemte foreldrekaffe på SFO idag da, og sånne ting er jo litt trist å gå glipp av :-(
Mamzen Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Ja...hehe, helt utrolig, har liksom ingen unskyldning for at det skjedde heller..kjørte ikke fort engang. Så glemte jeg å si det til samboer, (ammetåka ja?)...sa det sånn i forbifarten når han skulle ut.."foresten jeg kræsja bilen, men ingen skade skjedd" Han bare hva?! Sjekka bilen og jo da jeg hadde visst knust lykta i 1000 knas. hehe. ups.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå