Gå til innhold

FYYYYYYYYY SØREN!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dyrt det er på apoteket!!! Fader! Jeg gidder ikke betale nesten 300 spenn for en pakke eggløsningstester!!!

Negativ el-test idag også og tom for el-tester. Men da får det gå som det går... Ikke snakk om at jeg betaler så mye for tester nei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm kanskje ikke nå. Men faktisk når jeg la inn bestillingen på formidagen, så lå de i postkassen dagen etterpå.

Har du ingen i nærheten som prøver, sa kanskje du kan "bomme" en test. He He. Jeg har mange liggende

Skrevet

Kom med dem :) Hehe...

Nei, nå har jeg uansett 14 mnd med prøving bak meg, så da får det bare gå som det går denne mnd også... Itte no å stresse over :)

Skrevet

Bare nesten 300 :-). Her jeg bor (ikke akkurat sentralt) koster en pakke med CB digital, 350 kroner. Jeg kjøpte det en gang, men aldri mer. Så får heller passe på å planlegge og bestille i tide. Men satser selvsagt på at det her også blir siste pp, Skjønt det har man ingen garanti for

Skrevet

De gangene jeg har testet for el har jeg pleid å bruke 2-3 tester og dermed hatt en pakke over 2 pp. Men startet nok å teste litt for tidlig denne gangen. Sist pp fikk jeg positiv test på dag 16 pga pergo. Vanligvis positiv på dag 17 eller 18. På dag 18 nå og fortsatt negativ.

Så da får jeg heller sette min lit til at pergo faktisk virker denne mnd også (slik at syklusen blir noenlunde stabil) og at akupunkturen funker :)

Så er det vel bare å kjøre på i senga inntil videre :) Hehe...ser ikke ut til at noen av oss lider av den grunn ennå i alle fall :) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...