Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Det skal jo likte rent og pent av nyvaskete klær osv. men ikke fra min vaskemaskin.. Noen som har vært borti det samme...
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 har de ligget en stund i maskinen ? såfall kan de bli sure..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 det skjer av og til her også. men det er de gangene jeg virkelig har stappet inni maskinen. kanskje det er fordi at det er for mye klær? aner ikke, men det kan se sånn ut her ihvertfall
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 det har ikke ligget lenge, tatt ut når det var ferdig.. og det var heller ikke for mye i maskinen...
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 maskinen er bare 2 år gammel..
Gjest Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Hadde samme problem, viste seg at det var tett der vannet skulle ut. (ikke helt tett, men det hjalp med avløpsrens....)
WP-TLogPeanut Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Har skjedd noen ganger her og,en kokvask av kluter o.l. fiksa biffen
alvefrøken Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 hvis klærne har blitt litt sure før vask, MÅ de kokvaskes
miapia Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Prøv vanlig pulvervaskemiddel om du bruker flytende. Kokvask av kluter eller håndkler. Rens filder og avløp. Noen syntetiske materialer er mer utsatt, merker du deg noe vask disse alene til lukten er borte. (Kan være strikk i en boxer eller e merkelapp på en t-skjorte). Vask 40-vask på 50 eller 60 en gang.
Mammaaaaaa Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Skjer ofte her hos oss. Hjelper å rense filteret. Ofte små sokker eller andre ting som har satt seg fast.
Himmel og hav Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Det har jeg hatt en gang her også. Jeg ringte en reparatør, og han sa at av og til kan det bli liggende rester av skitt og vaskepulver i maskinen som danner bakterier og ekkel lukt. Det er bare å kjøre en tom maskin med litt vaskepulver eller 1 ts grønnsåpe på kokvask så ordnet det seg ihvertfall her! han sa også at det var enkelte pulvermerker som var verre enn andre, men han ville ikke si hvilke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå