Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Synes det er veldig frekt å angripe en dame som spør et spørsmål jeg. Om dere er lei av det hun skriver å spør om så la vær å svar da. Hun har like mye rett til å være hær hun som oss. Å ja jeg har sett mye av det hun skriver, men gidder ikke å snakke stygt om henne for det. Faen ass...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hvorfor legge en sånn tråd ute på krangle? Det vil garantert komme noen som vil legge ut i det vide og breie om denne dama. Hvis du syntes hun skal få være i fred er det helt meningsløst å legge ut en sånn tråd hvertfall!
Ikke anonym! Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Til det kan jeg bare si èn ting: Det har nesten blitt umulig å la være. Men du må kanskje ha vært her en stund for å skjønne det..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Har faktisk vært inne her en god stund, litt over et år. Så ja jeg har sett hva hun skriver. Men jeg er da ikke så tett i pappen at jeg må henge henne ut for det. Neste gang jeg ser dette melder jeg fra til moderator. For hvis dere har lest reglene her, så er det ikke lov å trakasere andre personer...... HI....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå