ersåspent Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Regner med at han ikke kan bli med under selve operasjonen, men var han der sammen med deg hele dagen? Eller bare hentet og leverte han? jeg skal på riksen.
Serial mom Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Han hadde egentlig planlagt å være der med meg hele tida,men sykepleierne på Ullevål "kasta han ut",mente de ikke hadde plass osv osv,så han måtte bare tasse avsted på jobben likevel,han... De ringte han da de ville ha meg ut derfra,så da kom han å henta meg:-) Jeg ble tatt inn først av alle,så dagen ble heldigvis ikke så lang for min del,men det visste jeg ikke om på forhånd,de ga ingen beskjed om når jeg skulle inn da jeg fikk inkallelse. Lykke til!
ersåspent Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Takk for svar. Har aldri vært på sykehus på grunn av meg selv før (bare besøkt andre) så det hadde vært utrolig godt å ha han der. Kanskje de er greiere på riksen?
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Min mann var med meg, men som Elli her sier, så ble han kastet ut av sykepleierne. Syns egentlig de kanskje var litt "krasse" på måten de sa det på, men han dro hjem og ventet på meg hjemme han da. Tok hjemmekontor den dagen.
Serial mom Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Kommer sikkert an på hvem som er på jobb,og på hvor mange som skal opereres o.l. Han kan jo være med inn når dere kommer på morgenen,og kanskje du kan få vite når du skal inn. Er det lenge til kan dere kanskje tusle en tur sammen ute,gå på sykehuskafeèn eller noe. Er kjedelig å ligge å vente i timesvis alene ihvertfall! Siden det er dagkirurgisk(poliklinkikk) er det kanskje litt annerledes enn når man er "vanlig innlagt" over litt lengre tid. Et par tips,forresten: Ta med myke og varme klær,man fryser sinnsykt etter narkosen.(en varm kopp te og mat hjalp veldig,jeg skalv som et aspeløv av kulde da jeg våkna!) Ta med litt frukt,sjokkis eller noe du liker til etterpå,for de tørre brødskivene dem serverer er ikke så fristende!
ersåspent Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 Takk for tips. Det er herved notert :-) Skal ikke inn for 15. oktober, men jeg er jo litt spent så liker å være forberedt. Hadde du veldig vondt etterpå? Var du lenge sykemeldt?
Gjest Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Det er sant! De tørre brødskivene gjør ikke at man får bedre appetitt nei! Og sykepleieren nesten tvinget i meg mat...blæh Hehe Jeg var sykmeldt 4 dager etter lap. Men det er mest pga at jeg spurt om det selv. Er selv sykepleier, så blir en del løft i løpet av en dag. Jeg hadde så og si ikke vondt, men var veldig slapp de to dagene etter lap
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 huuuum...ka e lap??? veit ikkje det eg...hehe=)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Lap = laparaskopi. Kikkehullsoperasjon der man går inn og ser på eggstokker, eggledere og livmor. Gjøres i narkose
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Aha,da blei eg litt klokere ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå