Helnøtt med spire:) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Går det greit? tenker økonomisk sett uten å låne en "formue" av øånekassen. Hvordan studerer dere? Vil ha mange savr:) Begynner selv snart. Skal på skolen en dag i uka, og resten skal jeg studere hjemme. *gled gruer seg* men, hvis jeg har reint rikti så ser det ut som jeg får 18000 utbetalt av lånekassen. Atså litt over 3000 i måneden. + jeg skal jobbe 40%. Jeg har bestemt meg på at jeg skal klare det.
Helnøtt med spire:) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Takk for svar:) Har to barn selv, men det første året slipper jeg antagelig allmen faga. Så er det ett år til, altså 2 år. Skal utdanne meg som hjelpepleier. Jeg må ta opp 40 000 - 50 000 i lån for å få råd å ta det, men det er vel gjerne ikke det verste? *gugg*
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Nei, det er ikke mye. Studerer selv. Tar bachelorgrad på 4 år, slik at jeg kan jobbe å tjene penger ved siden av. Har ikke tatt opp studielån, men skal søke om stipend da. Har oppsparte midler til å kompensere ved siden av om det skal bli knapt, men regner med det går greit. Dette klarer du så fint så!! De aller fleste i min basisgruppe har to barn og familie, og lever på lite eller ingen studielån, og jobber litt ved siden av! Går så bra så. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå