Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Har ikke mange dagene igjen, og huden er ikke pen akkurat. Virker som det er mye hormoner som styrer for har fått en del kviser. Jeg som er så flink til å stelle med huden, men nå er det til ingen nytte... Huden er akkurat lik som den var i 1 trimt... *sukk* Merker dere noe forskjell? Jeg har forresten 1 dag igjen til termin! Forresten: Har hørt at en kan få skikkelig dårlig hud under amme perioden, stemmer dette??
velsignet med to Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg har også fått enormt med småkviser nå mot slutten (har 12 dager igjen til termin). Føler meg ikke som noe glansbilde akkurat, hele panna er full av små kviser, nesen og haka er full av sorte prikker og under haka kommer kvisene snikende... Får vel igjen for alle kvisene jeg ikke fikk under puberteten da hehe
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 2 dager igjen her, og kvisene de popper ut ((( skikkelig frustrerende... Tydelig at det er mye hormoner som styrer ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå