Gå til innhold

Forbannade katteeier altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det gått en herreløs katte her hele sommeren og vi har fulgt med på oppslag i butikken/avisen osv i håp om at noen savnet den. Til slutt har vi satt ut mat da og tatt oss litt av den, men inn kan vi dessverre ikke ha den.

Så nå som høsten kom satte opp lapper i håp om at eier meldte seg, evt en ny familie kunne overta den før kulda satte inn. Vi trodde jo ærlig talt ikke den hadde noen eier, så vi rykket inn annonse i avisa også.

Gjett a! Rett nedi veien her, der ringte eieren fra.... Katta hadde vært borte siden juni, men hadde de lett etter den? NEI! Og hva tror dere dama sa når hun hentet den? "Ja, nå vet dere jo hvem som eier den så skulle den komme hit igjen må dere bare ringe...." HALLO! Blir den borte igjen er det jo bare å komme hit å hente den eller? Ikke hadde hun sett det på alle lappene rundt huset hennes heller, men hadde tilfeldigvis sett det i avisa.... Sånne folk burde fader ikke hatt dyr!!!!

Åhhh nå er jeg irritert altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du på Kongsvinger eller? Her er det noen katter som flyr rundt husveggene. Noen av naboene tar seg litt av dem, gir dem mat og slipper dem inn litt. Jeg gjør det ikke, nettopp for at da vil de aldri søke hjem igjen. Da har de det jo bra der de er.

Skrevet

Nei jeg gjør ikke det og poenget var at denne katta var utmagret og fikk ikke mat her før uti juli, så da har den vel gått en mnd uten mat da....

Og eieren hadde nettopp flyttet hit på den tiden den forsvant og de hadde ikke lett etter den!

Så MIN skyld var det ikke at ikke den katta dro hjem igjen i hvert fall!

Og om du tror at det er slik at alle katter har et hjem tar du styggelig feil!

Skrevet

Nei jeg er klar over det da! Men tamme katter har jo som regel et hjem og denne var vel ikke menneskesky. Kattene blir jo der de får mat og ly.

Skrevet

Ta deg en tur på hjelpesenteret til Dyrebeskyttelsen i nærheten der du bor, så kanskje du lærer noe nytt! Jeg kan være behjelpelig med adresse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...