Aylinah Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 NÅ skal det bli fart på sakene hehe...Hun er på sykehuset,og har ikke ting satt i gang innen 5-6 tar de vannet på henne,så da får vi heie heie jenter hehe nå er hun snart mamma ja _________________
Aylinah Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 5-6 tiden vil da det si hehe )
attpåklatt!! Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 JIPPI!!!!!!!!!!! Vel fortjent at det kommer baby der nå...!!! Push push!!! Lykke til! *klemmepå* Men sett nå i gang å føde du og da splatten...:-))
Aylinah Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 NæÆææh,alle kan få snike foran meg..Det er greit hehe,bebisen kan bare få bli der inne den nå hehe Du kan få komme før meg du,hehe jeg er tross alt ikke på overtid enda (ul termin til fredag veit du) Mens termin derimot,DEN er jeg over hehe )
attpåklatt!! Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Hehe.. Takker for den rekkefølgen.. Men, vet hvor utålmodig jeg var med førstefødte... Har mens-termin i morgen jeg..og da er det fullmåne(og legetime, hun får bare røske til) Skal bare se det blir mange bebiser i morgen..??
Aylinah Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 Håper hun røsker til da hehe ) ja,er nok mange som føder i morgen..men,jeg tror nok ikke jeg følger etter der,tror jeg må vent til helga eller rett ove rjeg )
Miss L å di Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 jøss, se her da...hehe... så koselig! Fikk gutten min jeg. Han heter Kristian og er verdens søteste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå