Gå til innhold

Frekt?

fullrulleihuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på butikken i dag og hadde 2-åringen med meg i vogna. Der møtte jeg en av mine gammel-tanter. En som jeg egentlig aldri har hatt noe til overs for og kjenner henne ikke noe særlig. Er 20+2 i dag, og begynner å få en bra kul. Det hun presterer å si til meg er; "si meg er du så tjukk, eller er det en til på gang?"

Mulig det er jeg som er en smule sensitiv fo tiden, men jeg synes det var utrolig frekt av henne å spørre på DEN måten! Drittkjærring!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frekke faen...

Lurer på hva hun hadde sagt hvis du hadde spurt henne om det samme. Hahaha... Det kunne blitt morsomt!!

Gravide er det visst helt greit og mobbe.. :o(

Skrevet

Jeg hadde nok sagt "Jeg er nok gravid, hva er din unnskyldning?"

Skrevet

Kanskje det var et heller dårlig forsøk på å være morsom? Men jeg hadde nok blitt fornærmet selv av en sånn kommentar ja...

Skrevet

regelrett frekt. kan sette meg i den andres sin posisjon derimot. jeg vet ikke hvordan du ser ut, men gamle ungdomskole lærern min som er liten og petit hun begynte å vokse i mage rompe og lår område. par av de andre i klassen og jeg var usikker på om a regelrett bare la på seg mye eller om hun var gravid.(mye av det bare hang, hun så feit ut:/)

men i 7mnd sa hun til klassen at hun var gravid, da hadde vi gått og lurt i 6mnd. men hun så fortsatt ikke gravid ut....selvom hun sikkert syntes det. vi var ærlige og sa det at vi hadde gått rundt og lurt litt på dette og da fikk hun seg bare en latter...og sa hun forsto det godt. (vi hadde gjennom hele året en gjennomgang anngående barn og graviditet det året i flere av fagene, og par av oss inkl. meg hadde ett megastort projekt om graviditet.)

Skrevet

Fyyyyyyyyyyyyyy!

Jeg hadde blitt fornærmet jeg...

At folk kan være så taktløse i måten å snakke på???

Skrevet

Folk er så korka.... Det er utrolig mange som sier " så tjukk du er blitt" .

Jeg fikk en gang en kommentar i fra en mannlig bekjent som sa " nå har vi nesten like store mager" ( jeg var nesten 9 mndr på vei). Jeg svarte likså godt " ja, men min forsvinner etter jul..."

Skrevet

Synes det er direkte frekt!!!

Jeg blir sikkelig irritert hver gang jeg får kommentaren:

Ser du har lagt på deg no ja... Oi, så stor du har blitt... Det har komme på nånn kilo no ja...

FAEN!!! Hate hele dritten!!

Skrevet

Ja , det var frekt , men jeg ramler ikke av stolen av overraskelse !

Utrolig hva man må tåle av kommentarer som gravid , både fra fremmede og familie :-0

" Håper for hennes del at hun er gravid !"

" Æ trur det blir en gutt for du har valka på sidene !!!"

"Er du sikker på det ikke er to/tre?" Osv osv

Men det kommer jo koselige meldinger også da ;-)

Skrevet

Jeg vet jeg hadde blitt drittforbannet! Da jeg gikk med nr 1 hadde jeg ganske liten mage hele veien. Noen dager før termin sa en kompis av samboeren min (han har selv barn og burde vite bedre...) at om han ikke hadde visst at jeg var gravid så ville han bare trodd jeg hadde blitt litt småfeit. Syns det var utrolig frekt sagt. Jeg som prøvde å vise frem den lille magen jeg hadde så godt jeg kunne... Om ikke folk kan ordlegge seg bedre får de holde kjeft! Men 2 år etter at kona hans hadde fått nr 2 sa samboeren min til kompisen at han så at det ikke var lenge til de skulle ha nr 3... HAn ble veldig lang i maska for det var mammamagen som ikke var blitt helt borte selv etter 2 år... Frydet meg litt jeg da - hun hørte det selvsagt ikke. Da hadde samboeren min fått gjennomgå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...