Gå til innhold

må dere ha poteter til middag hver dag ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lissom mange som ikke syntes det er skikkelig mat om det ikke er poterer og saus.

jeg er ikke sånn!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikkje eg hell..

man kan jo ikke ha poteter til pasta ;) eller lasagne ol.. men har poteter minst 3 ganger i uka.. mest for at eg liker det så godt :)

Skrevet

Nope.. treng ikke poteter hver dag nei.. men godt er det da..

Skrevet

Nei, er du gaaaaal? Har ikke tid til det! Vi er heldige hvis vi har det ei gang i uka.

Skrevet

Ikke hver dag, men gjerne 3-4 ganger i uka.

Nå har vi poteter selv, samtidig som det er såååå godt!

Skrevet

Har det sjelden. Bruker istedet mer grønnsaker, evt. ris eller kikerter.

Skrevet

Nei. Spiser poteter kanskje 1 - 2 ganger i uka. Ingen i familien er "middagsmennesker", og hadde det ikke vært for snuppa, hadde det blitt ofte brødskiver til middag. Men vi spiser mye salat til forskjellig kjøtt (kotelett, kyllingfilet osv), og ris 1-2 ganger i uka. Man trenger jo ikke potet og saus for å få en god middag. Vi hadde kotelett med salat og salsa (ide fra reklame fra matprat) her om dagen, kjempegodt!

Men jeg elsker ovnsbakte båtpoteter, og spiser det ofte i helgene!

Skrevet

Nei på ingen måte. Her spiser vi poteter et par tre ganger i uka..... Ofte er en av gangene til søndagsmiddagen. Den er gjerne den mest tradisjonelle her i huset :o)

Skrevet

har veldig skjeldent poteter..

Skrevet

Jeg foretrekker ris,eller annet.Er ikke så glad i poteter:)Men klart vi har det også innimellom.

Skrevet

Har jo ikke poteter til spagetthi eller lignende, men spiser mye potet her i huset!

Har en gutt på tre år, og poteter er det beste han vet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...