bella1984 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg kan ikke tro at jeg er gravid, for vi har prøvd lenge uten positivt resultatat-er en sliter med to års prøving bak meg, men nå har ikke mensen kommet.....er ei lita uke over og jeg er så utrolig hormonell----kjempesur og sliten- er dette et vanlig graviditetstegn? Jeg har jo ingen andre tegn på graviditet så tørr ikke å teste ennå- tror liksom ikke den kan bli positiv likevel......
Dotten Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Det er absolutt gravidetegn ja... Hormonene spretter veggis og man kan bli lett trøtt og sliten. Håååååper virkelig for dere at det har klaffet Masse lykke til! Klem
ticalinda Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Du er nødt til å teste, dette er jo vanvittig spennende!!!
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Oi oi, så spennende da =) Ta en test du, det kan jo hende at den viser positivt! Lykke til!!
Gokkel 15pp Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Prøver ikke å stresse deg her altså, men har du testet???? Utrolig spennende dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå