Gå til innhold

Han våkner 1000 ganger om natta!! Hvorfor???? (8 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han våknet 6 ganger fra jeg la han kl 19 til jeg holdt på å sovne kl 24. Da tok jeg han inn i senga mi. Litt roligere da, men alikevel våknet han i 3 tida, og våken en hel haug med ganger fra kl 4-5 til vi stod opp kl 6.....

Han er ganske forkjølt, hører det surkler i nesa når han skal prøve å sutte på tommelen. Men kan ikke tro at det er derfor han våkner så mange ganger.... Smører kamferatum (eller hva det heter) på brystet hans, og sprayer med saltvannsspray.. Hodeenden er også hevet ganske mye (slik at han ligger sammentrykt i fotenden når han våkner...).

Tror ikke det er tenner på gang heller....

Hjelp???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg ser ingenting noen plasser..... Pleier vel å kunne skimte de under tannkjøttet når de er på vei??

Skrevet

Kanskje han skal til å gjøre noe nytt, f.eks krabbe, reise seg opp el. Mange barn sover urolig i noen netter, gjerne opp til en uke og er sutrete på dagtid like før de gjør noe nytt. Eller han bare verker litt i kroppen og føler seg ikke bra pga forkjølelsen. Tenner er ikke det ultimate svaret på dårlig nattesøvn alltid...

Skrevet

Ja det kan hende. Krabbing på gang da kanskje.=) Men trodde det var etter på de hadde lært noe nytt jeg at de kunne begynne å styre litt om natta.

Skrevet

Mine har i hvertfall gjort det før, spesielt eldstemann var så tydelig på det at vi ble litt sånn: "Lurer på hva han kommer til å klare nå?" hver gang, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...