Oledoledoffen Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Er så veldig i tvil jeg... Fikk laget lyse striper i juni, og nå er det på tide å gjøre noe med håret igjen. Har lest motstridende informasjoner omkring hårfarging og striper. - Man skal heller stripe enn å farge (pga så kommer fargen ikke ned i hodebunnen)... - Frisører jobber jo med dette hver dag... (Men de bruker jo hansker når de jobber med striping eller farging...) osv.osv. Tenkte på å farge den én gang i en farge som passer til min opprinnelige farge for så å unngå farging/stiping resten av graviditeten. Er ca 10 uker henne nå. Blir glad for å høre hva andre har gjort
Poteto Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 eg bleiket håret mitt.. spurde frisøren, men ho sa det gjore ingenting.. det er det man puster inn som er skadeli, men på salonger har dei gode vifter og sug.. eller hva det heter:)
Tante_Sofie Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Var ikke i mine tanker engang at det kunne være skadelig for fosteret! Farget håret flere ganger da jeg gikk gravis med begge, så altså ikke det som noe farlig. Bare å farge!!
M by M Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Det er bare en myte at det er farlig å farge håret mens man er gravid! Jeg farget håret mitt da jeg var 30 uker på vei eller noe sånt. Legen min som var like gravid som meg ahdde akkurat farget og stripa sitt da jeg var på en kontrolltime og da sprang jeg rett til frisøren! Trodde også det var farlig jeg, men hun sa som sagt at det var bare tull.
Anne-B. Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Jeg stripa to ganger. Passa på å ikke ta for dype magadrag mens hun dreiv og smurte i det der. Tror nok jeg fikk i meg fler og mer giftstoffer på vei til salongen enn den tida jeg var der. Hadde ikke noe å si for resultatet at jeg var gravid.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Det er IKKE farlig å farge håret under graviditeten!! Eneste som kan skje er at fargen kan slå ut annerledes, for din farge blir ofte mørkere eller gyldnere enn vanlig.
Espoir Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Jeg farget det jevnlig. Det skal visst ikke være farlig for fosteret.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 jeg farget og stripet håret når jeg var ca 30 uker på vei..
Oledoledoffen Skrevet 25. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2007 Takker for svar Skal snart ringe til frisøren
Audacious Angel Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Jeg farget håret mitt både denne grviditeten og med snuppa. Men siste gangen før fødselen prøvde jeg en farge uten amoniakk. Mannen min ble kjempe glad for det for det verste han vet er når jeg står på badet og stinker... hi,hi. Den funket veldig bra og fargen holdt lenge.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Jeg tror jeg farget det tre ganger jeg faktisk:) Jeg syntes det var veldig viktig å føle meg vel og se nogenlunde bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå