*ønsker* Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Joda, der har æ ønska "velkommen" til ms. tante rød! Har jo testet negativt, men likevel følt meg gravid.. menmen... Ny prøveperiode med nytt mot! Dere som måler tempen, nårti begynner dere? Denne måneden skal jeg begynne med eltesting, tempmåling og alt.. NÅ skal det klaffe!!!
Gokkel 15pp Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hei på deg. I samme båt og buss eller hva det nå er... Jeg fikk også denne skrekkelige tanten på besøk i dag. Har ikke prøvd en el test før, selv om jeg nå går over i 8 pp, fordi vi har tenkt at ting skjer nå det skjer. Vel det har ikke skjedd hittil, så nå er jeg utålmodig. Hm, tror du nicket mitt trenger enda en u?
*ønsker* Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Sleng på en ekstra U så skal du se det klaffer neste periode ;o) Krysser iallefall fingrene for deg! Gikk ikke så veldig inn for det først, men forje pp har jeg fulgt vanlige kalendere med el osv, uten klaff.. Så nå har jeg akkurat bestillt meg el-tester fra billigtester.. Skal gifte meg neste høst, og har mest lyst å slippe være høygravid akkurat da.. Så denne måneden SKAL det klaffe!!!
Gokkel 15pp Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Oi ja, da bør det klaffe nå ja. Men har du tenkt på brudekkjole og amming? Vet ikke om det er det letteste i verden. Uansett, nå skal vi få det til begge to - det er jeg sikker på. Lykke til til deg også.
*ønsker* Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Hehe, har ikke tenkt så langt.. Har ikke begynnt tenke på kjole, siden vi prøver å bli gravide Så vi får se hvordan det går. Det får bare gå seg til uansett ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå