Gå til innhold

Når på dagen gifter dere dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to tider til utvalg: kl 1300 eller 1500 noen forslag om hva som er bedre enn det andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kl 2 var opptatt:) Ble kl 1500 her, takk for svar

Skrevet

Jeg kan ikke komme med noen erfaringer i og med at vi ikke er gift enda, men jeg kan jo si hvorfor vi har valgt som vi gjorde :)

Vi hadde valget mellom kl. 13, 14.30 og 16. Vi har valgt kl. 14.30. Vi mente kl. 13 ble for tidlig, er jo endel som skal gå i orden denne dagen og vil gjerne slippe å stresse. Kl. 16 syntes vi ble for sent, da vil jo middagen bli langt på kveld. Kl. 14.30 var akkurat passe, hvertfall etter våre ønsker :)

Skrevet

vi gifter oss kl 15.00

Skrevet

vi gifter oss kl 14 synes det er en passe og fin tid :))

Skrevet

Takk for alle svar:)

Siden kl 14 var tatt den dagen ble det 1500 fordi jeg syntes at kl 1300 var litt tidlig! hehe er jo mye å stelle istand den dagen:)

Skrevet

Vi skal gifte oss klokken 14, syns det er en kjempetid. Kanskje det blir litt sent med 15, kommer an på fotograf og slikt da, hva dere skal etterpå og sånt. Men jeg hadde valgt 13.00 tror jeg.

Skrevet

vi skal gifte oss kl.16.30.. så vi har litt sent da.

hva føler du selv er best ?

Skrevet

Me gifta oss kl 14.Middag kl 17 og kaffi gjestene kom kl 21

Skrevet

ble kl 1500:)

Er jo litt å fikse FØR, og siden vi ikke skal ha prof. fotograf osv. så passer 15 veldig bra:)

Mamma som fikser mat(hun har så lyst og er dødsflink) så da tok jeg hensyn til at hun trenger tid til å forberede mye av maten!!

Synes 1300 virka så VELDIG tidlig:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...