Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Skyfiri himmel, og 19,5 varmegrader i skyggen! Nesten for varmt! ;0) God "sommer"dere! =0D
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hvor i verden er d du bor da din heldiggris?? Her er d overskyet, regnbyger innimellom, og i går og i natt var d skikkelig høststorm...
*Labomba80* Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Her var det også sånn temp tidligere idag, men har ramla ned til 13-14 nå
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Nå har vi hatt 1 1/2 mnd med skikkelig høstvær da, er bare i dag det er såpass fint. Regner ikke med det varer så lenge nei.... Bor på Helgeland (Nordland) =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå