Gå til innhold

Oi, der kom sommeren jo! =0)


Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skyfiri himmel, og 19,5 varmegrader i skyggen! Nesten for varmt! ;0)

 

God "sommer"dere! =0D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i verden er d du bor da din heldiggris?? ;) Her er d overskyet, regnbyger innimellom, og i går og i natt var d skikkelig høststorm...

Skrevet

Her var det også sånn temp tidligere idag, men har ramla ned til 13-14 nå:)

Skrevet

Nå har vi hatt 1 1/2 mnd med skikkelig høstvær da, er bare i dag det er såpass fint. Regner ikke med det varer så lenge nei....

Bor på Helgeland (Nordland) =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...