Gå til innhold

kan noen svare meg??er så redd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg og kjæresten min har sex så ligger han oppå meg og holder rundt meg når vi er"ferdig".jeg føler meg litt klemt, men det er så godt å bare kose.Er dette farlig, klemmer vi babyen vår?jeg har nesten ikke mage i det hele tatt, er 18 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...? Hvis det er ubehagelig for deg, så er jo det grunn i seg selv til å ikke gjøre det. Kan dere ikke ligge på siden i steden da? Må han ligge oppå deg?

Skrevet

sakli.. hvorfor gjør du d hvis du er redd a?

Skrevet

tenker jo ikke over det der og da, men etterpå begynner jeg og lure på om det er dumt at han ligger oppå meg..det er jo ikke ubehagelig eller vondt, bare litt tungt.Også håpet jeg det var noen sympatiske sjeler her inne som kanskje kunne komme med noen kloke ord.

Skrevet

Babyen tåler ganske mye inni magen, så hvis det ikke er vondt for deg så går det nok bra med junior også. :)

Vet ikke om du har vært borti JM som prøver å snu babyen, det er ganske bra med krefter hun bruker da, uten at det er noe farlig!

Men når det begynner å bli ubehagelig eller vondt, så blir det vel naturlig for din egen del å ikke gjøre det!

Kos deg med kjæresten du, og ikke bry deg om utrivlige anonyme!

Skrevet

Forstår godt at du tenker på om det kan skade babyen. Man lurer jo på så mye når man er gravid, særlig hvis det er første gangen.

Jeg tror en god regel er at du kan gjøre det meste så lenge det ikke er ubehagelig eller vondt for deg. Og du sier jo at det ikke er vondt, så da går det nok helt fint. Du vil tidsnok finne ut når du ikke burde gjøre det lenger ;-)

Skrevet

takk for koselige og betryggende tilbakemeldinger..det var godt:)

Skrevet

He he, vi prøvde det i går, han lå litt forsiktig oppå meg og koste litt. Jeg har fått mage nå, skal si deg DET ble ett problem. Jeg fikk et KRAFTIG spark rett opp innenfra som beskjed om at dette toleres ikke:) He he, det var ubehagelig. heretter ligger vi på siden:) Var ikke noe problem når jeg ikke hadde mage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...