Gå til innhold

Hva gjør vi, vi som er her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jobb-bimmer innimellom slagene på kontoret, for å få en mental pause. Jobber i nordsjøbransjen, men på land.

Gøy, men full fart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv er jeg utdannet sykepleier. Har veldig lyst til å videreutdanne meg etter hvert. Kanskje som jordmor, eller innen psykiatrien.

Har to stebarn, og har to barn selv.

Bor i trøndelag

Skrevet

Sykepleier til vanlig, men venter nå mitt tredje barn om to uker så derfor er jeg hjemme.

Stemor til ett barn.

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg et friår og jobbet i eldreomsorgen!

Skrevet

Jeg er hjemmeværende med nyfødt baby. Har i tillegg en datter fra et tidligere forhold. Så jeg er en såkalt biomor. (som ikke misliker stemoren til datteren min... hehe)

Skrevet

Jeg er hjemmeværende med mine fire små i alderen 2 til 5,5. I februar kommer sistejenta. Er også "stemor" til tre

Skrevet

oi. Da er dere en skikkelig stor familie da! Du har snart 5 barn, og er stemor til tre. Da blir dere 8 :D Koselig med stor familie da :D

Skrevet

Ja det er det, hadde bare ting fungert som de skal....:-)

Skrevet

okay, forstår.

Men får jeg spørre deg om en ting, litt personlig kanskje, så du trenger ikke å svare. Men hvor henter du overskudd til å ta vare på stebarna midt oppi det hele?

Hadde jeg vært deg, og hatt 4 egne barn, den 5 på vei, vet jeg ikke om jeg hadde hatt tid til å prioritere 3 stebarn i tillegg, rett og slett. Selv om jeg hadde hatt aldri så mye lyst!

Skrevet

Der er her kun annenhver helg, når mine er hos sin pappa, Og det er klart, da får jeg "fri" etter 10 ganske intense dager med mine, og da er det ikke like lett og skal bidra på andre siden også.

Men de to største er 18 og 14 så de er ikke så mye "jobb" med for min del. Minste stebarnet er derimot bare 1.5 så der er utfordringen.

Gleder meg heller til jeg og sambo får vår første felles, da tar jeg meg av den mest de helgene mine er hos pappan

Skrevet

synes mennesker som deg er skikkelig flinke jeg :D

Lykke til, iallefall, men babyen dere venter. :)

Skrevet

Tuuuuuuusen takk, DET var ord som varmet godt :-)

Skrevet

Jeg er jurist, jeg har to barn og tre stebarn.

Skrevet

Jeg er snart jurist jeg. Jobber vel 50% ved siden av studiene. har et stebarn, ingen egne. og en mann som reiser mye.

Skrevet

Jeg jobber på ambulanse..

Har 6 stebarn :-)

Ingen barn selv ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...