EndeligGravid82 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Nå begynner frustrasjonen å nå en topp.... 7ende testen og enda bare negativt... tante rød uteblir og det er masse symptomer... som uteblitt tr, mensmurringer i ryggen, ømme pupper, stikninger i høyre side av magen, føler meg oppblåst og er kvalm... så synes det er rart at alt blir negativt... ;( Må selvfølgelig vente til 10.okt for å komme til legen... så må bare smøre seg med tålmodighet, som er kjempe lett... 2 uker er jo ingenting eller?? men har lest om flere her inne som ikke har testet før uke 12 og 16... og måtte få påvist det med blodprøve.. så håper nesten at jeg er et av de tilfellene, for da er jeg iallefall gravid. Lykke til til alle som tester denne uka. krysser fingrene for at det går bedre med dere enn meg!
Dotten Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Oj. Håper virkelig du er gravid da. Kjedelig at du må vente så lenge på en legetime... men spennende er det i hvert fall. Takk for lykkeønskninger. Skal teste en av de nærmeste dagene, om ikke tr kommer....! Lykke til til deg også!!
EndeligGravid82 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Dette er nesten litt for spennende synes jo jeg... Men gir ikke opp håpet enda... krysser fingrene for testinga di!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå