Gå til innhold

Skummelt å være her inne igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer hadde en kjempe krangel om hvorvidt vi skal ha glere barn for en tid tilbake, vi har to fra før. Jeg sluttet derfor å gå inn på disse sidene. Men nå har drømmen sånn smått sneket seg tilbake da, så jeg må innom her litt. Men er redd han kan se på loggen at jeg har vært masse her inne i det siste, i forhold til andre sider. Jeg er ikke så kjent med PCn, men vet at han har oppdaget slik før.. Skummelt :)

Har vært inne på spåsidene og forsøkt om noen kan spå meg om jeg har noe å "håpe" på, men der er det lite med spåing om dagen. Ikke at jeg setter min lit til det, men er da moro å høre hva de mener :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan slette loggen på hvilke nettsider du har vært på vet du:) Om han er litt mer enn gjennomsnittet datakyndig så kan han likevel se hvor du har vært, men det er jo litt mer arbeid enn bare klikke seg inn på loggen.

Jeg og sambo har hver vår pc, men jeg sletter alltid loggen min. Orker ikke diskusjonen som evt kan oppstå...

Skrevet

Jeg er nok en smule under gjennomsnittet datakyndig, så jeg vet ikke hvor jeg kan slette loggen jeg :)

Kan noen fortelle hvordan?

Ellers så er gubben over gjennomsnittet datakyndig, han jobber med data, så da kan det jo hende han kan finne det ut likevel. Men han driver ikke og snoker altså. Bare husker han ble litt sur for noen år siden. Det var noe han skulle ordne med PCn, og da fant han ut at jeg surfet masse på sider med "hus til salgs". Det var ikke så populært, for da hadde vi akkurat flytta, men så jeg var ikke helt fornøyd.. :)

Skrevet

Det er vell ikke det værste.

Var værre da mannen min ikke hadde slettet sin leselogg og jeg fikk svar i går på at han faktisk er bifil.

Fy faen, det var ille.

Og jeg fikk beskjed fra han at han trodde jeg var dum, og ikke kunne finne ut slikt.

Nå har jeg saumfart hele datan for å se om det er mer han skjuler for meg.

Og selvsagt slettet loggen.

Men det er jo ikke slikt jeg ønsker å ha det.

Men han har lygd for meg i 7 år.... må få flere svar.

For å slette leselogg går du under settings der er det ihvertfall hos meg et tegn << trykk på den, slett leselogg.

Slett alt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...