Gå til innhold

Hva skal dere servere til middag i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme med sykt barn i dag, så her blir det tomatsuppe med en skvett fløte i, fullkornmakkaroni og pølsebiter :-) Nammenamm ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går kjøpte jeg faktisk middag for resten av uka (utenom helgen da..), så idag tror jeg det blir grøt.

Imorgen blir det fiskekaker,poteter og brun saus og torsdag blir det joika kaker, poteter og grønnsaker:-)

Skrevet

Fiskekaker, grønnsaker (usikker på hvilke foreløpig) og ris.

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus med bacon og råkostsalat. Mmmm :)

Skrevet

både jeg og lillegutt er syke, så her blir det noe så enkelt som spaghetti med kjøttdeig og hjemmelaget saus. har ikke så veldig dårlig samvittighet. hadde svinestek på torsdag og fårikål på søndag

Skrevet

Igår hadde vi

Kleppmelk

Idag blir det

Stekt sei i melblanding, potet og grønnsaker..

Skrevet

Er det noe å ha dårlig samvittighet for at dere har spaghetti og kjøttdeig med saus...???

Trur ikke det bobobaby og prinsen....

Skrevet

her blir det elias fiskegratens med poteter og revet gullerøtter:)

Skrevet

nei kanskje ikke. men prøver å bli flinkere til å ha middager med poteter og grønnsaker. var flink til det før. men nå etter fødselen har det sklidd helt ut

Skrevet

trenger energi jeg ivertfall så ovnsbakt laks med poteter og masse grønnsaker står på menyen:)

Skrevet

Fiskepinner, poteter, agurksalat, revet gulerøtter og lettrømme til.

Skrevet

Det blir kyllingsalat i dag. Stekte altfor mye kjøtt i går, så vi må spise rester.

Skrevet

Kjøttboller i brun saus med potet og grønnsaker til tuppa. tar meg et knekkebrød til kvelds eller noe selv.

Skrevet

fiskegrateng, poteter og raspet gulrøtter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...