Gå til innhold

Kasper eller Casper ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo synest det er finest med K,men jeg vet ikke helt jeg alså...hehe :) Hva er det som er mest normalt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kasper! :)

Blir enklere og! :)

Skrevet

Uten tvil med K!

Trenger da ikke mer fiksfakseri enn høyst nødvendig...

Skrevet

Kasper er vel den norske måten å skrive navnet på, men Casper er blitt mer og mer vanlig.

I følge statistisk sentralbyrå så var det i fjor 1539 som heter Kasper , og 882 som heter Casper.

Hilsen en som liker statestikk ;)

Skrevet

Usikker! Uansett et kjempefint navn. Minner meg om en film jeg så en gang med et kjempesøtt lite spøkelse som het Casper - synes filmen var så koselig.

Skrevet

Sønnen min heter Kasper. Syntes det er litt "jålete" med C :-)

Skrevet

Ukaj..:) Synest det er kjempefint med C egentli :) Men tenker da spøkelse casper...hehe :) Men er jo lenge tl jeg skal ha baby,å vet ikke om det blir en gutt da en gang..hehe :) Men er blitt helt forelsket i navnet,og det har sambo også ;o)

Skrevet

Navnet er FLOTT, misforstå meg ikke :o)

Jeg liker bare ikke unødvendige "jålete" fiksfakseri-bokstaver. Finnes jo de som fyller på med c'er, h'er, p'er og andre morsomme bokstaver for å få det til å se fint, flott og eksklusivt ut :P

Skrevet

Med K

Skrevet

hehehe :) Sant det da ;) Kjenner ei som har kalt jenta si Linnheah :P Mye finere med linnea da...

Skrevet

Jeg vurderte det navnet til sønn min for 7 år siden, da med C..

Skrevet

Jeg synes det er finest med C, det hadde vi bestemt oss for hvis vi fikk gutt :)

Skrevet

Kasper! da Casper er ett hundenavn.....hehe. Fint navn forresten :)

Skrevet

med K :) det navnet vil samboeren min at vi skal kalle babyen vår om det blir gutt :)

Skrevet

Jeg syns Casper er finest. Liker betre navn med c enn med k. Har en gutt som heter Christoffer. Har aldri vært noe problem for han åat navnet skrives med Ch istedenfor K

Skrevet

Ja, d skal vere visst. Jeg har en jente som heter Linnea. Syns navnet såg helt forferdelig ut med 2 h èr. Var ikke elegant i hele tatt!

Skrevet

Pelier å like C . Men i dette tilfelle tenker jeg på spøkelse..

Så jeg ville sagt Kasper med K ! :)

Skrevet

Jeg synes Casper :o)

Joda, Casper minner om det skjønne lille spøkelset, men Kasper er jo fra Kardemommeby da. Er det noe bedre?

Etter en liten stund vil uansett alle som kjenner sønnen din tenke på nettopp ham når de hører navnet Casper/Kasper i en eller annen sammenheng, og ikke på hverken spøkelser eller røvere;o)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...