Gå til innhold

Hva blir det til middag idag da??:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det kjøttkaker,poteter,brun saus og makaroni:) nam:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burger King til mors store glede :)

Skrevet

Koteletter, poteter, brun saus og grønnsaker!

Skrevet

Rester fra i går... Grønnsaksuppe med kjøttboller, noe som var en skikkelig hit hos pjokken....

Skrevet

Bali kyllinggryte med ris! :D

 

Skrevet

Idag blir det stekte kyllinglår, ris, og barnàis saus, og tomat/agurk sallat :o)

 

Skrevet

Fårikål her,mMMmM JIPPI

 

Glede seg vilt,hehe.Stod i går kveld å kokte kjele så den blir ekstra god til middagen i dag,det er vel omtrent det beste jeg kan spise på denne årstiden hehe,også er det grei tå spise det får jeg må ut med puppen hehe :P

Skrevet

Herreguuud.. Jeg har glemt å tenke på middag i dag også.. Vi kommer vel til å se ut som brødskiver snart, hvis ordtaket "man blir hva man spiser" stemmer..

 

Har jo ikke lyst på noe, jo :s

Skrevet

Jeg har heller ikke lyst på noe, men må lage middag så gutta mine får da. De skal i dag få røkte pølser, poteter, bearnaise saus og brokkoli. Fint for dem...hehe...

Skrevet

Her blir det biff med fløtepoteter og bernaisesaus. En av favorittene til min samboer. Vi har vært kjærester i 12 år (!!!!!) i dag, så må jo feire litt =)

Skrevet

Her blir det søndagsmiddag i dag ;-)

Lammestek i skiver , fløtegratinertepoteter og grønnsaker !

Skrevet

I dag blir det stekte poteter, egg og bacon.

 

Er alene med barna til i morgen og fullt program i kveld, derfor litt lettvint:-)

Skrevet

Kjøttkaker i dag. Nammenamm... :o)

Skrevet

Har tenkt til å invitere samboer med ut for å spise i dag.

Må jo feire positiv test.

:-)

Skrevet

Oj, gratulerer:)

 

Det er absolutt verdt en middag ute ja!!

Skrevet

Ovnsstekt ørretfilet med rømme, agurksalat og potet......nam nam

Skrevet

Her skal vi ha fiskegrateng som jeg sikla sånn etter i går ;)

Skrevet

taco skal vi ha... fikk så lyst på det i stad:)

Skrevet

Her blir det koteletter med poteter og grønnsaksblanding:)

Skrevet

Sprøstekt sei i rømmesaus, med nyplukkede poteter og gulrøtter.

Skrevet

Hehe, grandiosa på oss:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...