jente08&jente2010<3 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 her blir det kjøttkaker,poteter,brun saus og makaroni:) nam:)
KA77**nr 3**sept10 Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Burger King til mors store glede
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Koteletter, poteter, brun saus og grønnsaker!
Gjest 5 andre Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Rester fra i går... Grønnsaksuppe med kjøttboller, noe som var en skikkelig hit hos pjokken....
EnLitenPrins Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Jeg tror det blir chicken tandori
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Bali kyllinggryte med ris!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Idag blir det stekte kyllinglår, ris, og barnàis saus, og tomat/agurk sallat )
Aylinah Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Fårikål her,mMMmM JIPPI Glede seg vilt,hehe.Stod i går kveld å kokte kjele så den blir ekstra god til middagen i dag,det er vel omtrent det beste jeg kan spise på denne årstiden hehe,også er det grei tå spise det får jeg må ut med puppen hehe
temi & keli Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Herreguuud.. Jeg har glemt å tenke på middag i dag også.. Vi kommer vel til å se ut som brødskiver snart, hvis ordtaket "man blir hva man spiser" stemmer.. Har jo ikke lyst på noe, jo :s
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Jeg har heller ikke lyst på noe, men må lage middag så gutta mine får da. De skal i dag få røkte pølser, poteter, bearnaise saus og brokkoli. Fint for dem...hehe...
fullrulleihuset Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Her blir det biff med fløtepoteter og bernaisesaus. En av favorittene til min samboer. Vi har vært kjærester i 12 år (!!!!!) i dag, så må jo feire litt =)
Smellt P. Tjukka Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 Her blir det søndagsmiddag i dag ;-) Lammestek i skiver , fløtegratinertepoteter og grønnsaker !
Dægern døtte Skrevet 25. september 2007 #14 Skrevet 25. september 2007 I dag blir det stekte poteter, egg og bacon. Er alene med barna til i morgen og fullt program i kveld, derfor litt lettvint:-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. september 2007 #15 Skrevet 25. september 2007 Kjøttkaker i dag. Nammenamm... )
Bompimamma:) Skrevet 25. september 2007 #16 Skrevet 25. september 2007 Har tenkt til å invitere samboer med ut for å spise i dag. Må jo feire positiv test. :-)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 25. september 2007 #17 Skrevet 25. september 2007 Oj, gratulerer:) Det er absolutt verdt en middag ute ja!!
ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 25. september 2007 #18 Skrevet 25. september 2007 Ovnsstekt ørretfilet med rømme, agurksalat og potet......nam nam
velsignet med to Skrevet 25. september 2007 #19 Skrevet 25. september 2007 Her skal vi ha fiskegrateng som jeg sikla sånn etter i går
MyB@by <3 Skrevet 25. september 2007 #20 Skrevet 25. september 2007 taco skal vi ha... fikk så lyst på det i stad:)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 25. september 2007 #21 Skrevet 25. september 2007 Her blir det koteletter med poteter og grønnsaksblanding:)
Rafi Skrevet 25. september 2007 #22 Skrevet 25. september 2007 Her blir det fiskegrateng, potet og gulrot
Venezia 1 Skrevet 25. september 2007 #23 Skrevet 25. september 2007 Sprøstekt sei i rømmesaus, med nyplukkede poteter og gulrøtter.
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 25. september 2007 #24 Skrevet 25. september 2007 Hehe, grandiosa på oss:P
temi & keli Skrevet 25. september 2007 #25 Skrevet 25. september 2007 Kan wiener i lompe kalles middag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå