EJsinMamma Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Heihei Lurer på om det er babyen som klargjør seg på slutten av svangerskapet som gjør at jeg føler meg så støl nederst i magen, eller hva kan det være.? Dessuten lurer jeg på om det er noe forandringer i forbindelse med datoen lillemann blir født og fødselsforløpet?! ( 14. oktober er termin ) Har så lyst å ønske han velkommen neste uke... Sorry maste ( men tenkte det kunne forandre seg ) Jeg er født 110187 sambo 090275 og hvor mye penger trenger vi legge av til bryllupet vårt i Mai i paris? Eller får vi/ vinner vi noe? Ser du det?
EJsinMamma Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Dytter ennå litt jeg...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Det er nok ungen som kravler nedover med hodet sitt.Ser ingen forandringer med fødselen nei. Dere trenger nok rundt 50-70tusen kanskje...det kommer ann på over mye styr og greier dere vil ha.Får opp at kanskje det holder med 40 og. Dere kommer ikke til og vinne nei,dere får en del penger til gave ser jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå