Gå til innhold

dere som brukte flere pp.før det klaffet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjorde dere/gjorde ikke den mnd spiren satt som dere ikke gjorde tidligere?

Eller gjorde dere ikkeno?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk bekreftet elendige svømmere og ble satt på venteliste til prøverør;)

Nei, tror det bare var vår tur til å få det til jeg!! Sendte sambo på dansketur, og det må ha klaffet den ene gangen, da han kom hjem. Fyllesyke, oppsparte svømmere, dagen etter EL, var tydeligvis vår lykke:)

Skrevet

prøvede i 1 år og 2 måneder. Men gjorde ikke noe annerledes

Skrevet

tenkte mindre på å bli gravid, spiste mye krem-is (noe sambo hadde hørt om på radioen at skulle hjelpe egget å feste seg osv), slappa av og var ikke så nøye med når i syklusen vi hadde sex..

hadde egetlig lagt babylagingen på hylla...

Skrevet

Kan legge til at jeg hadde vært hos fotsoneterapeut 4 ganger før det klaffet. Begynte pp`n før.

Skrevet

Hos oss klaffet det 8 pp. vi hadde brukt eggløsningstester i det vide og det breie uten at de slo ut.

Den mnd det klaffet hadde jeg brukt en del solvipect slimløsende hostesaft. I tillegg reiste vi til syden der vi hadde en uke med regn. Hva annet kan man gjøre!!!!!!!!!!

Det viktigste er å slappe av. Vet det er vanskelig, men det funker bedre da!

Lykke til i alle fall!

Skrevet

Første gang gikk det fort,men da mista jeg med èn gang. Ble ikke gravid igjen før etter 1,5 år etter første aborten,og i mellomtida hadde jeg prøvd masse triks og kjerringråd,uten hell. Det klaffa på bryllupsnatta,faktisk! (så om dere kan stikke til Las Vegas å gifte dere slik vi gjorde,så kanskje det gjør susen!) Mista på ny,MA uke 11,og fortsatt dermed på utredninga jeg var påbegynt. Ingenting galt,men 6 uker etter laparoscopi ble jeg gravid for tredje gang,2 år etter prøvestart,og nå sitter den endelig! Er 32 uker på vei med ei lita jente:-) Vi hadde sex bare 2 ganger den første syklusen etter lap.,med en ukes mellomrom. Hadde tenkt å hoppe over prøving rundt EL de første par månedene etter lap.,men må ha bomma på tellinga. Heldigvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...