*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Men føler liksom ikke lenger så førr å feire, hmmm..blir jo hele 31 år.
Mille** Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer med dagen! Glad jeg ikke er så gammel altså, du er jo helt fossil!! Hehe...kommer etter om ca 10 mnd. ;o) Kos deg!
Gjest irismor Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer med dagen i dag =) Når kommer seg over de 25 så er det liksom ikke like morsomt å feire dagene lenger. Nå bare kommer årene sakte men sikkert sigende. Men man må passe på å nyte hver eneste dag av dem =)) Håper du får en super dag i dag c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå