Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Vil være anonym. Kan hemoroider komme og gå? For etter fødselen for et halvt år siden har jeg noen ganger vondt ytterst i endetarmen når jeg går på do. Kjennes ut som jeg bæsjer piggtråd, og blør også. Det er friskt blod, og ikke så veldig mye, men nok. Kjennes også ut som jeg har et sår eller noe rett innenfor endetarmsåpningen. Kan det være hemoroider eller en rift etter fødsel kanskje? Kan hemo. komme og gå eller vil de være der hele tiden til man får de fjernet? For det er i perioder at det gjør vondt, noen ganger går det helt fint og er som normalt- Takk for at dere gadd å lese mine ekle detaljer.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 joda, hemorrider kan gå over av seg selv. men det kan også være en analfissur. Rift i endetarmsåpn. Syns du skal ta deg en tur til lege iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå