Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Orker ikke og bli bombadert med masse pepper bare for og si meningen min ...! Mente dette var en side hvor man egentlig kunne si akkuratt hva man mente uten at dere damer kvesser klørne og setter andre på sidelinjen, men der tok jeg temmelig feil. Så Northernlight jeg skjønner deg veldig godt at du også ha trukket det sakte tilbake...har fulgt med på linkene dine...er ikke noe hyggelig og bli såret og få masse dritt. Dere her inne går faktisk til motanngrep på andre, noe som ikke er noe særlig hyggelig, denne personen jeg snakket om som røyket kan være hvem som helst for dere, men dette var en dame jeg så på en bussplass i byen. Beklager at jeg tok det opp. Dette blir det siste dere hører i fra meg på en stund, orker ikke og bli hugd hodet av nesten vær gang man prøver og komme med meningen sin her inne. Så derfor tar jeg en laaaaaaaaang pause og trekker meg tilbake.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Det er mange forskjellige mennesker her, så man må regne med å få pepper når man sier meninga si..
Mamma jei Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Kvinnfolk vettu.... Vi elsker drama desverre! ( Synd at du føler det sånn. Men skjønner godt hva du mener!
fleXibel Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Når du f.eks sier meninga di om en ting, må du regne med at folk svarer med meningen sin. Det må man bare tåle.
Mockanin Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Trist du føler du må trekke deg tilbake pga. pepper. Men sånn er det her inne. Du sa din mening i det innlegget i går, og da må du også tåle at andre sier sin mening. MEN det er klart at noen og enhver bør kanskje tenke litt over "krassheten" i innleggene sine. Det er flere måter og si ting på, og også flere måter og oppfatte ting på.
Carnivale Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Folk er forskjellige, hadde jo vært døllt her om alle var enige til enhver tid. Syns man må tåle uenighet og krangling på et forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå