Gå til innhold

Da takker jeg farvel som alt som er under navlen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, hvordan skal dette ende?? :P

Ser ikke lenger tærne mine - med mindre jeg lener hodet laaaangt frem og holder magen opp.

Er 20+5 i dag, så dette kan bli morsomt fremover...

Godt det går mot vinter og man ikke trenger å måtte ha nybarberte legger :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Da er vi to.. ;)

Skrevet

Du skremte meg litt med overskriften nå altså;) FY!!..

Skjønner godt hva du mener, haha.. Er 25+2 og leggene vokser usjenert. Det vil de nok gjøre til januar;) Men jeg er mer bekymret for hvordan det skal gå med tåneglene..... Vet ikke om jeg kan friste sambo med å klippe dem ;)

Skrevet

hehehehe ler meg i hel!

selv har jeg ikke mage som er diger ennå, men ser at navlen kommer ut snart og det har skjedd på 2-3 dager! hjelp nå går det fort!

er 22 uker nå.

Skrevet

Rart at magene varierer så mye i str egentli!!;D hehe

Jeg er i uke 29 og min er veldig liten, har ingen problemer med å barbere meg noen plasser, hehe!!

Men jeg er kjempeglad så lenge den er liten!;D;D

Skrevet

Haha, ja da er du jammen heldig :))

Det blir IKKE pent når jeg ligger på føden, hårvekst overalt, og som nevnt over, tånegler på 20 cm.. :P

Skrevet

HAHAHA, du får liksom sagt det Bris... Nå fikk jeg plenty stygge bilder på netthinna;)

Skrevet

Er i uke 27 å kun tåneglene som er litt vanskelig å komme til.

Skrevet

Har heller ikke problemer med barberingen, men ser ikke noe nedenfor navlen når jeg står nei :-)

Men det som er så rart er at jeg så i dag i storspeil(sånn tilfeldig når jeg sto i en heis) at jeg har fått en kjempefin og supersexy stjert jo!! Kunne stått der lenge å sett på den jeg hehe

Skrevet

`Inn og ut på de riktige stedene` er vel ikke akkurat mottoet mitt for tiden, men ålræjt med en snasen stjert :)

Skrevet

Hehe... Kan huske den tiden ja :) Greit å slippe barbere leggene, men vinterskoene er vrine å få på ;)

Skrevet

mannen min tar seg av både klipp og barbering... !!! :-)

Skrevet

Bra anonym! kult jeg skal gjøre det og når den tiden kommer...

HIHIHIHI ;-)

Skrevet

Legg ut nytt magebilde da Bris, blir så nysgjerrig jeg:-)

Skrevet

Ha ha, for en tråd. mannen min og jeg har planlagt at han får dra til med høvelen når jeg ikke rekker ned:) har ikke tenkt på tåneglene da... søren, jeg gruer meg til han skal klippe de... USJ! kanskej han da spanderer regelmessige fotterapier på meg:)

Skrevet

Ja, jeg bekymrer meg litt for de tåneglene... Vil heller la sambo ta seg av barbering enn tærne mine.. Hjelpes.. Ser for meg tånegler som skjærer seg ut av sokkene og vokser vilt... ;)

Skrevet

Hahaha, ja jeg sa jeg hadde fått stygge bilder på netthinna!!

Skrevet

*flirer* Artig innlegg. Du ser dem nok til våren igjen - eller noe;-) Hehe. Jeg sliter skikkelig når jakka er på, bikkja danser rundt meg fordi vi skal ut, og så skal jeg bøye med ned og knyte skoa - hehe. Blir vel crocs med ullsokker i til vintern???

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

For ikke å snakke om bikinilinjen....hjeeelpe meg!! Jeg er godt og vel 24 uker på vei nå, og skal bestille time til voksing i morgen!

Skrevet

Da har jeg lagt inn magebilde, Sunniva78 får gutt! (04.02.08).

Tror ikke nødvendigvis at jeg har så mye større mange enn andre, men kanskje jeg har kortere tær?! :P *fniis*

Skrevet

Kjempefin mage:-)

Ser ut som at den er litt større enn min ja...

Du kan se bilde på profilen min om du vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...