*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 ...Usj-våknet i dag med kjempesår & vond hals...nyser & hoster...er rett & slett ikke i form!...jeg som har vært så flink & holde meg unna forkjøla personer ...har hørt at det ikke er bra for bebisen om man blir su\yke...trenger jeg bekymre meg el?...er nå 16+1
junea Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Tror ikke det er skadelig med en forkjølelse nei. Var selv det et par ganger i løpet av graviditeten, jordmor sa aldri noe om det!
pandabjørn Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 tror ikke det skal skade den lille, jeg har vært forkjølet siden 30 aug og er fortsatt ikke bra så nå skal jeg ringe legen for å få time er jo så utrolig slapp og helt elendig i hele kroppen + at jeg har begynt å hoste ! jeg er 30+4
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 ...da tar jeg det med ro da )...skal lage meg en kopp te..ta på meg ullsokker & legge meg på sofaen )
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Ikke farlig, men du skal stelle ekstra godt med deg selv når du er gravid, og forkjølet. Hvile masse, og få hjelp til middag, handling, og evt unger, og husarbeid. Tull deg inn i et godt pledd, og legg beina høyt ;o) God bedring.
Venezia 1 Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Du kan nok ta det med ro. Jeg hadde både bihulebetennelse og bronkitt på en gang med nr 1 og det var ikke farlig for babyen. Bare slapp av og kos deg - pass på å utnytte at mannen gir deg litt ekstra omsorg akkurat nå he-he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå