Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Har ikke sett henne på noen dager, eller tar jeg feil??
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Så nå at hun hadde lagt inn et innlegg i går
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Her er jeg! Har bare så sinnsyyyyyykt mye stress på jobben om dagen, og 4 barn hjemme vet du, og i tillegg en mann på kurs hele tiden (ny jobb). Da blir det litt begrenset tid på nettet! )
*Tropical Girl* Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Uau! Bringebæret du er en heltinne :-) Fire barn, gravid og jobber? Jeg syns det er kult jeg. Har selv lyst å ha 4- 5 barn og å være aktiv i jobb... må vel ha litt hushjelp! ;-) Lykke til!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Da er alt i orden med deg, iallefall! Er forøvrig enig med mars spire i magen, det skulle ikke vært mulig å gå gravid med nr. 5 og samtidig så så godt humør som du har :-)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 He he, heltinne osv! Skulle sett meg i sving! Kalles vel heller heksa... ) Nei da. Har bare et godt liv, en mann jeg elsker (som er super med barna og hjemme), barn jeg forguder (og som forøvrig er snille!!) og en jobb jeg trives i. Så da blir det enkelt å finne sola i hverdagen. Og har et lite plaget svangerskap, så da blir det lettvint.
kokosyklus Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Du og du.... jeg har bare meg selv og mannen. jeg er sliten:) ha ha, som jeg syter og klager! kanskje det er slik at man får mer energi jo flere barn? Så lenge man trives:) Godt å høre om noen som fungere sammen, Bringebæret:) Synes imidlertid at du heretter kan tenke litt på oss her inne, og iallefall underholde oss litt en time eller to om dagen:) :) ha en fin dag!!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Takk for det! Det merkes jo at jeg blir sliten og, jeg har hatt en del opp og ned i denne graviditeten, det har vært litt styr med mange kontroller og mye spenning. Men mannen og jeg har funnet måten, tror jeg, og får det til å funke, og da blir det greit. Skal sykemeldes i oktober (planlagt pga litt komplikasjoner), så da blir jeg helt sikkert å finne masse på bim. Inntill da, stikker jeg innom når jeg har tid, synes det er veldig kos å ha kontakt med andre i samme situasjon. Utrolig masse flotte damer her inne! Og takk for koselige ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå