Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg skal til fysioterapaut idag, det er første gang og lurer fælt på hva de vil gjøre. Grunnen til at jeg skal gå er bekkenløsning og ryggsmerter. Må en ha noe med foresten?
Tululah82 Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg har gått til fysio en god stund, og har fått varmebehandling, samt massasje. Først får jeg en varmepose som legges ved korsryggen/hoftene, og ligger med det i ca 20 min... Så får jeg massasje etter det! Vet det er noen som gjør øvelser også, det har ikke jeg vært med på... Lykke til!
Moyra Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg ble lagt på en benk og ble knadd 10 min på hver side av ryggen.. Hjalp ikke meg noen ting, så jeg har bare blitt lenket til seng og krykket.. Håper det hjelper for deg da... Lykke til!!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg fikk også varmebahandling (30 min) og massasje (30 min). Man blir litt støl og vond etterpå, ville ikke hatt store planer etterpå. Jeg låg i truse og singlet. Ikke alltid like gøy, men jeg hadde en fysio som var utrolig flink og fikk meg til å slappe godt av. Jeg tok med meg laken og håndkle, men fikk beksjed om dette på forhånd. Dersom du ikke har fått beskjed om noe, trenger du sikkert ikke ta med noe heller.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 jeg får varmepute i 10 min og deretter presset bekkenet på triggerpunkter (føles som å klemme på blåmerker med vilje i 1 min..xD) samt knadd de nedre ryggvirvlene...går en gang i uka, og funker som bare det for min del! Ligger i joggeklær og han jeg har er kjempehyggelig og vet å finne de vonde stedene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå